Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Calidade e Cartas de Servizos

O Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, no que se establece o marco xeral para a melloría da calidade na Administración Pública, Abre en nova ventá recolle o marco regulador das medidas que impulsan a melloría da calidade dos servizos públicos da Administración Xeral do Estado. Mediante a Instrución do 25 de xullo de 2007 referente ás actuacións da melloría da calidade dos servizos públicos no eido do Ministerio de Economía e FacendaAbre en nova ventá (PDF aprox. 68,6 KB), lévase a cabo a regulación dos compromisos de calidade asumidos por este Departamento, reflectidos en medidas como a elaboración de cartas de servizos, a regulación dun sistema de queixas e suxestións ou os premios de calidade.

Cartas de Servizos en vigor:

Cartas de Servizos Electrónicos:

Medidas de Calidade:

Informes de Calidade:

Banners destacados

Enlaces a información importante do Ministerio de Facenda e Función Pública

Sede Electrónica (Abre en nova ventá)Banco de datos económico financeiros (Abre en nova ventá)Goberno AbertoLogotipo do Portal da Transparencia (Abre en nova ventá)Participación pública en proxectos normativos

Ministerio de Facenda e Función Pública