Deberá presentar la solicitud acompañada de los documentos que considere necesarios. Posteriormente, durante la tramitación del procedimiento deberá aportar los informes, datos o justificantes que se le puedan solicitar, así como toda la documentación que estime pertinente.
Los datos, informes o antecedentes obtenidos por la Administración tributaria en el desempeño de sus funciones tienen carácter reservado y sólo podrán ser utilizados para la efectiva aplicación de los tributos o recursos cuya gestión tenga encomendada y para la imposición de las sanciones que procedan, sin que puedan ser cedidos o comunicados a terceros, salvo en los supuestos establecidos en el artículo 95 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria.
Más información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentación
Solicitude presentada por interesado.
Prazo de resolución
3 Mes/es
Máis información de prazo
La Agencia Tributaria dispone de un plazo de tres meses para la resolución contados desde la presentación de la solicitud.
Los períodos de interrupción justificada que se especifiquen reglamentariamente, las dilaciones en el procedimiento por causa no imputable a la Administración Tributaria, y los períodos de suspensión del plazo que se produzcan conforme a lo previsto legalmente no se incluirán en el cómputo del plazo de resolución.
Efecto silencio interesado
Positivo
Órganos de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Fin vía
No
Recursos
Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina da que provén o acto administrativo que se vaia recorrer, facendo constar que contra este non se interpuxo reclamación económico-administrativa.
Reclamación económico-administrativa: Prazo: Un mes dende o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender resolto o procedemento ou o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que pronunciase o acto reclamable.
Demais lugares considerados no artigo 16 da Lei 39/2015
Fases do procedemento
Inicio: Solicitude presentada por interesado.
Tramitación: Por equipos ou unidades de inspección, que poderán solicitar do suxeito pasivo cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes se consideren pertinentes. O suxeito pasivo poderá en calquera momento anterior ao trámite de audiencia, presentar as alegacións e achegar os documentos e xustificantes que considere pertinentes.
Terminación: Deberá pronunciarse resolución motivada que poderá aprobar o plan proposto, desestimalo ou aprobar un plan alternativo formulado polo suxeito pasivo no curso do procedemento. Será competente para resolver o procedemento a Dependencia Rexional de Inspección correspondente ao domicilio fiscal do suxeito pasivo ou a Oficina Nacional de Inspección (actual Delegación Central de Grandes Contribuíntes) tratándose de suxeitos pasivos adscritos a esta.
Os plans especiais de amortización aprobados poderán ser modificados por solicitude do suxeito pasivo aplicándose normas similares ás vixentes para a súa aprobación. A devandita solicitude deberá presentarse dentro dos tres primeiros meses do período impositivo no que deba facer efecto a devandita modificación.