Ministeri d'Hisenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimients Administratius

Dades generals

Denominació

Règim dentitats navilieres en funció del tonatge

Tipus de procediment/servei
Tributària
Matèria
Imposts
Codi SIA
991708
Descripció

Aplicació del règim de les entitats navilieres en funció del tonatge. Les que hi optin podran tributar per la renda derivada de l'explotació de vaixells, propis o arrendats, aplicant un règim d'estimació objectiva. El règim consisteix, bàsicament, en la determinació de la base imposable corresponent a lexplotació, la titularitat, o la gestió tècnica i de la tripulació dels vaixells que reuneixin una sèrie de requisits, aplicant lescala establerta a la Llei de limpost sobre societats, tenint en compte les tones netes registrades de cadascun.

Òrgan responsable de la tramitació
Direcció General de Tributs (E00127005)

Informació general del procediment/servei

Forma d'iniciació
  • Interesado
Destinatari interessat
  • Empresa
Documentació
  • La sol·licitud ha d’incloure, com a mínim: els estatus de l’entitat, el certificat de la inscripció en el registre de vaixells, la identificació i la descripció de les activitats, l’acreditació de l’àmbit territorial en què es desenvoluparà la gestió.
Termini de resolució

3 Mes/mesos

Efecte silenci interessat
Negatiu
Òrgans de resolució
  • Direcció General de Tributs
Fi via
No
Recursos
  • Shi podrà interposar recurs de reposició davant de la Direcció General de Tributs, dins del termini dun mes a partir de lendemà de la notificació de lacte del qual se sol·licita la revisió. També shi podrà presentar reclamació econòmica i administrativa davant del Tribunal Economicoadministratiu Central.
Normativa Bàsica
  • Artículos 113 a 117 de la Ley 27/2014, de 27 de noviembre, del Impuesto sobre Sociedades
  • Artículos 50 a 52 del Reglamento del Impuesto sobre Sociedades, aprobado por el Real Decreto 1777/2004, de 30 de julio
Normativa que regula la tramitació electrònica
Normativa que aprova la inclusió del procediment o servei en el registre
Disponible a través del Registro Electrónico de Apoderamientos
Lloc presentació
  • Qualsevol registre o oficina al qual es faci referència a larticle 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú
Fases del procediment
  • Després que lentitat hagi presentat la sol·licitud, lòrgan competent lexamina i resol motivadament.
URL tramitació electrònica
Página de tramitación electrónicaS’obre en una finestra nova
Formularis
Requisitos identificación personas físicas
Mitjà: Clau PIN, clau permanent reforçada amb OTP (SMS al mòbil), certificat reconegut en suport SW
Requisitos identificación personas jurídicas
Mitjà: Clau PIN, clau permanent reforçada amb OTP (SMS al mòbil), certificat reconegut en suport SW
Sistema/es d'identificació
  • DNI electrònic
  • Certificat electrònic
Integrado en Clave
Practica notificaciones
  • Mitjançant una adreça electrònica habilitada
Sujeto a tasas
No
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica

Bàners destacats

Enllaços a informació destacada del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública

Seu Electrónica (S’obre en una finestra nova)Banc de dades economico financeres (S’obre en una finestra nova)Govern ObertParticipació pública en projectes normatiusLogotip del Portal de la Transparència (S’obre en una finestra nova)