Ministerio de Facenda e Función PúblicaPORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Presentación de quejas, sugerencias y solicitudes en el Instituto Nacional de Administración Pública

Tipo de procedemento ou servizo
Suxestións, queixas, denuncias e información aos cidadáns
Materia
Queixas e suxestións
Código SIA
200223
Descrición

Permite a los ciudadanos la presentación de quejas, sugerencias y solicitudes en el Instituto Nacional de Administración Pública (INAP)

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Instituto Nacional de Administración Pública (INAP) (EA0040116)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
Destinatario interesado
  • Cidadán
Documentación
  • Toda la que considere oportuna para la defensa de su argumentación, conforme a los artículos 66, 76 y concordantes de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas
Prazo de resolución

20 Día/s hábil/es

Efecto silencio interesado
Negativo
Órganos de resolución
  • El Director del Instituto Nacional de Administración Pública (INAP). El Gerente del INAP en caso de ausencia, vacante o enfermedad del Director del Instituto
Fin vía
No
Recursos
  • Si, transcurridos 20 días hábiles para informar al interesado de las actuaciones realizadas como consecuencia de su queja, sugerencia, reclamación o solicitud, no hubiera obtenido respuesta de la Administración, podrá dirigirse a la Inspección General de Servicios del departamento correspondiente
Normativa Básica
Lugar Presentación
  • Electrónica
Fases do procedemento
  • Consultarlo
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Requisitos identificación persoas físicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Postal
  • Electrónica por comparecencia na Sede
Suxeito a taxas
Non
Máis información do procedemento
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información importante do Ministerio de Facenda e Función Pública

Sede Electrónica (Abre en nova ventá)Banco de datos económico financeiros (Abre en nova ventá)Goberno AbertoLogotipo do Portal da Transparencia (Abre en nova ventá)Participación pública en proxectos normativos

Ministerio de Facenda e Función Pública