Ministerio de Facenda e Función PúblicaPresidencia Española Consello da Unión Europea PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Comunidades Autónomas. Evaluación y seguimiento de la información sobre endeudamiento en los Planes de Ajuste

Tipo de procedemento ou servizo
Convenios de colaboración e comunicacións administrativas
Materia
Financiamento Comunidades Autónomas
Código SIA
687782
Descrición

Durante la vigencia de los planes de ajuste, obligatorios para las CCAA que acuden al Fondo de Liquidez Autonómico, se recogerá información detallada sobre las operaciones de endeudamiento, avales y derivados, entre otras y se realizará un seguimiento de las actuaciones contempladas en el mismo

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Secretaría Xeral de Financiamento Autonómico e Local (E04995702)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
  • Oficio
Destinatario interesado
  • Administración
Destinatario oficio
  • Administración
Documentación
  • Planes de Ajuste
Efecto silencio interesado
Non ten
Efecto silencio oficio
Non ten
Normativa Básica
Lugar Presentación
  • Electrónica
Fases do procedemento
  • Actuaciones de verificación e informe conforme a las normas generales de procedimiento administrativo de la Ley 39/2015
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Sistema/s de identificación
  • Usuario e contrasinal
Integrado en Clave
Non procede
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información importante do Ministerio de Facenda e Función Pública

Sede Electrónica (Abre en nova ventá)Banco de datos económico financeiros (Abre en nova ventá)Goberno AbertoLogotipo do Portal da Transparencia (Abre en nova ventá)Participación pública en proxectos normativos

Ministerio de Facenda e Función Pública