Suxestións, queixas, denuncias e información aos cidadáns
Materia
Queixas e suxestións
Código SIA
200233
Descrición
Presentación de quejas o sugerencias sobre productos, servicios o actividades de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre – Real Casa de la Moneda (FNMT-RCM).
Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Fabrica Nacional de Moeda e Timbre-Real Casa da Moeda (EA0023070)
Información xeral do procedemento/servizo
Forma de iniciación
Interesado
Destinatario interesado
Cidadán
Empresa
Prazo de resolución
20 Día/s hábil/es
Efecto silencio interesado
Non ten
Órganos de resolución
Dirección General
Fin vía
No
Recursos
No. Trámite del Real Decreto 951/2005, de 29 de julio.
Normativa que aproba a inclusión do procedemento ou servizo no rexistro
Resolución del 25 de noviembre de 2011 de la Entidad Pública Empresarial Fábrica Nacional de Moneda y Timbre – Real Casa de la Moneda por la que se crea y regula su Registro Electrónico
Lugar Presentación
Presencial (Registro General de la FNMT-RCM: c/Jorge Juan, 106, Madrid y Avda. Costa Rica s/n, Burgos) y electrónica.