O Ministerio de Facenda comprometeuse a facer accesibles os seus sitios web de conformidade con el Real decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público (en adiante, Real decreto 1112/2018, do 7 de setembro).
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://www.hacienda.gob.es (os subdominios deste sitio web terán as súas propias declaracións de accesibilidade).
Situación de cumprimento
Este sitio web é parcialmente conforme co el Real decreto 1112/2018, do 7 de setembro, debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.
Contido non accesible
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o 2 de novembro de 2022.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo polo propio organismo.
Última revisión da declaración: 22 de marzo de 2024..
Observacións e datos de contacto
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do Real decreto 1112/2018, do 7 de setembro) como, por exemplo:
A través das seguintes vías:
Tamén pode solicitar en formato accesible información que non cumpra cos requisitos de accesibilidade ben por estar excluída, ben por estar exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade. Ligazón ao procedemento de solicitude de información accesible e queixas do artigo 12 do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro.
As comunicacións, solicitudes de información accesible e queixas debe dirixilas á Subdirección Xeral de Coordinación da Información, Datos, Servizos Web e Transparencia. (Secretaría Xeral Técnica), como unidade responsable dos contidos deste sitio web.
Procedemento de aplicación
A través deste procedemento poderá iniciar unha reclamación para coñecer e oporse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expor as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos.
Ligazón ao procedemento de reclamación, que debe dirixir á Subdirección Xeral de Coordinación da Información, Datos, Servizos Web e Transparencia., como Unidade responsable de accesibilidade deste Ministerio, ou se a reclamación é por unha actuación da devandita Unidade, ao superior xerárquico desta.
Contido opcional
A versión actualmente visible deste sitio web é de xullo do 2015 e nesa data fíxose a revisión de nivel de accesibilidade vixente en aquel momento.
A partir desa data lévanse a cabo revisións parciais diarias do contido web novo ou modificado, tanto dos modelos como das páxinas e documentos finais publicados, a fin de asegurar o cumprimento dos requirimentos de accesibilidade da Norma UNE-EN 301549:2022, considerando as excepcións do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro.
Adicionalmente, este sitio web é revisado polo Observatorio de Accesibilidade Web (OAW), téndose realizado a última revisión en xuño 2022.
Entre outras adóptanse as seguintes medidas para facilitar a accesibilidade:
Pode consultar na páxina de Aviso Legal para que navegadores e versións está optimizado este sitio web.