 
 
Información básica
O Arquivo Central é responsable da organización, control, conservación, acceso e difusión do patrimonio documental do Departamento, así como fonte de información, tanto para as Administracións Públicas como para o cidadán.
AVISO IMPORTANTE:
Historia
O Arquivo Central do Ministerio de Facenda, creado por 
   Real Orde do 25 de xuño de 1850, é un dos máis antigos da Administración Xeral do Estado. Podes coñecer a súa historia e evolución na seguinte ligazón:
 
Servizos
-        Servizos ao cidadán:      - Información sobre fondos documentais.
- Procura e consulta de documentos.
- Reprodución de documentos.
- Atención e asesoramento na Sala de Consulta.            
 
-             
      Servizos ás unidades e arquivos de oficina do Ministerio:            
      -          Conservación e tratamento archivístico dos documentos.      
-          Xestión de transferencias de documentos      
-          Préstamo administrativo de expedientes ás oficinas produtoras.      
-          Tramitación de eliminacións autorizadas de documentos.      
-          Procesos de valoración documental para elevar peticións de ditame de eliminación ou conservación á Comisión Superior Calificadora de Documentos Administrativos.      
-          Asesoramento en materia de administración electrónica relacionada con documento, expediente e arquivo-e.      
 
-        
      Política de Xestión de Documentos Electrónicos do Ministerio:       
      - Política de Xestión de Documentos Electrónicos do MINHAP.                         - O Ministerio de Facenda elaborou a primeira Política de Xestión de documentos electrónicos da Administración Xeral do Estado, que se actualiza de forma constante. A versión actual é a 3.2. Podes consultala na seguinte ligazón:                                     
 
- Grupo de traballo de Política de xestión de documentos electrónicos 
            - O Ministerio conta cun grupo de traballo interdisciplinar, con representantes das diferentes unidades, no que se elaboran documentos relacionados coa xestión documental electrónica. Podes consultar as súas actas na seguinte ligazón:                                     
 
 
-  
      Servizos a través do portal do Ministerio e da Sede Electrónica:
      
Contacto
-                   Horario y teléfono: 91 595 57 96; 91 595 60 08, de luns a venres, de 9:00 a 14:30 hores.
- É necesario remitir previamente un e-mail indicando a data e hora de visita ao Arquivo Central.
-                   Correo electrónico: archivo.general@hacienda.gob.es   
-                   Dirección: c/ Alcalá, 9 - Planta Baja. 28071-Madrid.   
Calidade e Compromiso
Curiosidades
-                                                       Proxectos de difusión cultural                                                   - O carillón do Ministerio de Facenda, o primeiro de Madrid. Coñece as súas curiosidades a través dun breve documental e das melodías que tocaba, reconstruídas a partir do:                                                                                             
-  
               Crónica gráfica da Real Casa da Aduana. Diferentes vídeos sobre a historia e curiosidades do edificio da Real Casa da Aduana, actual sede central do Ministerio de Facenda. 
               
 
 
   
