O Arquivo Central é responsable da organización, control, conservación, acceso e difusión do patrimonio documental do Departamento, así como fonte de información, tanto para as Administracións Públicas como para o cidadán.
Historia do Arquivo Xeral do Ministerio
Servizos
- Para solicitar o acceso á Arquivo Xeral do Ministerio é necesaria a cita previa: archivo.general@hacienda.gob.es
- Servizos ás unidades e arquivos de oficina do Ministerio:
- Conservación e tratamento archivístico dos documentos.
- Xestión de transferencias de documentos
- Préstamo administrativo de expedientes ás oficinas produtoras.
- Tramitación de eliminacións autorizadas de documentos.
- Procesos de valoración documental para elevar peticións de ditame de eliminación ou conservación á Comisión Superior Calificadora de Documentos Administrativos.
- Asesoramento en materia de administración electrónica relacionada con documento, expediente e arquivo-e.
-
Servizos ao cidadán:
- Información sobre fondos documentais.
- Procura e consulta de documentos.
- Reprodución de documentos.
-
Servizos a través do portal do Ministerio e da Sede Electrónica:
Contacto
- Horario y teléfono: 91 595 57 96; 91 595 60 08, de luns a venres, de 9:00 a 14:30 hores.
- Correo electrónico: archivo.general@hacienda.gob.es
- Dirección: c/ Alcalá, 9 - Planta Baja. 28071-Madrid.
Calidade e Compromiso
Ligazóns de interese