O
Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, no que se establece o marco xeral para a melloría da calidade na Administración Pública, recolle o marco regulador das medidas que impulsan a melloría da calidade dos servizos públicos da Administración Xeral do Estado. Mediante a
Instrución do 25 de xullo de 2007 referente ás actuacións da melloría da calidade dos servizos públicos no eido do Ministerio de Economía e Facenda (PDF aprox. 68,6 KB), lévase a cabo a regulación dos compromisos de calidade asumidos por este Departamento, reflectidos en medidas como a elaboración de cartas de servizos, a regulación dun sistema de queixas e suxestións ou os premios de calidade.
Cartas de Servizos en vigor:
- Axencia Tributaria
- Fábrica Nacional de Moeda y Timbre FNMT
- Dirección Xeral do Catastro
- Secretaría Xeral Técnica: Subdirección Xeral de Información, Documentación e Publicacións
- Arquivo Central
- Biblioteca Central
- Información Administrativa
- Publicacións
- Clases Pasivas (actualmente no Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións)
- Instituto de Estudos Fiscais
- Parque Móbil do Estado
- Comisionado para o Mercado de Tabacos
- Dirección Xeral de Coordinación Financeira coas Comunidades Autónomas e coas Entidades Locais (extinta Dirección Xeral de Coordinación Financeira coas Entidades Locais)
- Dirección Xeral de Gobernación Pública: Subdirección Xeral de Transparencia e Atención ao Cidadán. Portal de Transparencia
- Instituto Nacional de Administración Pública
Cartas de Servizos Electrónicos:
Medidas de Calidade:
Informes de Calidade: