Artxibo Nagusiaren ardura da Sailaren dokumentu-ondarea antolatzea, kontrolatzea, kontserbatzea, eskuratzea eta zabaltzea, bai eta informazio-iturria ere, bai administrazio publikoentzat, bai herritarrentzat.
Artxibatzearen Historia
Zerbitzuak
- Kontsulta-gelara sartzea eskatzeko, aldez aurretik hitzordua eskatu behar da: archivo.general@hacienda.gob.es
- Artxibategi Zentralak honako zerbitzuak eskaintzen dizkie Ministerioko unitate eta bulego artxibategiei:
- Aholkularitza teknikoa dokumentuen kontserbazio eta tratamendu zuzena bermatzeko.
- Dokumentu transferentzien kudeaketa
- Espedienteen administrazio-mailegua bulego ekoizleentzat.
- Dokumentuen ezabatze baimenduen izapidetzea.
- Ezabatze edo kontserbazio irizpen eskaerak Dokumentu Administratiboen Batzorde Kalifikatzaile Gorenari helarazteko dokumentuen balorazio prozesuak.
- Administrazio Elektronikoaren arloko aholkularitza, dokumentuarekin, espedientearekin eta artxiboarekin lotutakoa.
-
Herritarrei eskainitako zerbitzuak hauek dira:
- Dokumentu funtsen inguruko informazioa.
- Dokumentuen bilaketa eta kontsulta.
- Dokumentuen erreprodukzioa.
-
Ministerioko atariaren eta Egoitza Elektronikoaren bitartez honako zerbitzuak daude eskuragarri:
Kontaktu
- Arreta orduak eta telefono-zenbakia: 91 595 57 96; 91 595 60 08, 9:00etatik 14:30etara astelehenetik ostiralera.
- Helbide elektronikoa: archivo.general@hacienda.gob.es
- Helbidea: c/ Alcalá, 9 - Planta Baja. 28071-Madrid
Kalitatea eta konpromisoa
Lotura interesgarriak