Ministeri d'Hisenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimients Administratius

Dades generals

Denominació

Autoritzacions. Sol·licitud de plans especials de reinversió.

Tipus de procediment/servei
Tributària
Matèria
Imposts
Codi SIA
997867
Descripció

Valoració per part de la Unitat d'Inspecció dels plans especials de reinversió que posin de manifest que, per les seves característiques tècniques, la inversió o l'entrada en funcionament s'hagi d'efectuar necessàriament en un termini superior al que preveu l'apartat 6 de l'article 42 del ja derogat Reial decret legislatiu 4/2004, de 5 de març, amb la finalitat de poder aplicar la deducció per reinversió de beneficis extraordinaris. Aquest termini està comprès entre l'any anterior a la posada a disposició de l'element patrimonial transmès i els tres anys posteriors.

Òrgan responsable de la tramitació
Agència Estatal d'Administració Tributària (EA0028512)

Informació general del procediment/servei

Forma d'iniciació
  • Interesado
Destinatari interessat
  • Ciutadà
  • Empresa
Requisitos del solicitante
Deberá presentar la solicitud acompañada de los documentos que considere necesarios. Posteriormente, durante la tramitación del procedimiento deberá aportar los informes, datos o justificantes que se le puedan solicitar, así como toda la documentación que estime pertinente. Los datos, informes o antecedentes obtenidos por la Administración tributaria en el desempeño de sus funciones tienen carácter reservado y sólo podrán ser utilizados para la efectiva aplicación de los tributos o recursos cuya gestión tenga encomendada y para la imposición de las sanciones que procedan, sin que puedan ser cedidos o comunicados a terceros, salvo en los supuestos establecidos en el artículo 95 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria. Más información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentació
  • Sol·licitud presentada per l'interessat.
Termini de resolució

3 Mes/mesos

Más información sobre plazos
La Agencia Tributaria dispone de un plazo de tres meses para la resolución contados desde la presentación de la solicitud. Los períodos de interrupción justificada que se especifiquen reglamentariamente, las dilaciones en el procedimiento por causa no imputable a la Administración Tributaria, y los períodos de suspensión del plazo que se produzcan conforme a lo previsto legalmente no se incluirán en el cómputo del plazo de resolución.
Efecte silenci interessat
Positiu
Òrgans de resolució
  • Agència Estatal d'Administració Tributària
Fi via
No
Recursos
  • Reposició: Termini: Un mes. Amb caràcter potestatiu, a l'oficina de la qual prové l'acte administratiu que es vol recórrer, fent constar que contra aquest no s'ha interposat cap reclamació economicoadministrativa.
  • Reclamació economicoadministrativa: Termini: Un mes des del dia següent al de la notificació de l'acte impugnat o a aquell en què es pugui entendre resolt el procediment o el recurs de reposició previ. S'adreçarà a l'òrgan administratiu que hagi dictat l'acte reclamable.
Normativa Bàsica
Normativa que regula la tramitació electrònica
Normativa que aprova la inclusió del procediment o servei en el registre
Lloc presentació
  • Telemàtica.
Fases del procediment
  • Inici: Sol·licitud presentada per l'interessat.
  • Tramitació: Per equips o unitats d'Inspecció, els quals podran obtenir del subjecte passiu totes les dades, els informes, els antecedents i els justificants que siguin necessaris. El subjecte passiu podrà, en qualsevol moment anterior al tràmit d'audiència, presentar al·legacions i aportar els documents i la justificació que consideri pertinents.
  • Finalització: S'haurà de dictar una resolució motivada, la qual podrà aprovar el pla proposat, desestimar-lo o aprovar un pla alternatiu. Serà competent per resoldre el procediment la Dependència Regional d'Inspecció corresponent al domicili fiscal del subjecte passiu o la Delegació Central de Grans Contribuents si es tracta de subjectes passius adscrits a aquesta delegació.
URL tramitació electrònica
Página de tramitación electrónicaS’obre en una finestra nova
Formularis
Requisitos identificación personas físicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Requisitos identificación personas jurídicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Sistema/es d'identificació
  • DNI electrònic
  • Certificat electrònic
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Practica notificaciones
  • Postal
  • Accedint a la Seu electrònica
  • Mitjançant una adreça electrònica habilitada
Sujeto a tasas
No
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica

Bàners destacats

Enllaços a informació destacada del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública

Seu Electrónica (S’obre en una finestra nova)Banc de dades economico financeres (S’obre en una finestra nova)Govern ObertParticipació pública en projectes normatiusLogotip del Portal de la Transparència (S’obre en una finestra nova)