Ministeri d'Hisenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimients Administratius

Dades generals

Denominació

Reclamació en matèria de contractació (Reial decret-llei 3/2020, de 4 de febrer).

Tipus de procediment/servei
Revisió d'actes administratius i recursos
Matèria
Recursos i reclamacions
Codi SIA
1161136
Descripció

Reclamació que pot presentar-se en els supòsits previstos en l'article 119 del Reial decret-llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s'incorporen a l'ordenament jurídic espanyol diverses directives de la Unió Europea en l'àmbit de la contractació pública en determinats sectors; d'assegurances privades; de plans i fons de pensions; de l'àmbit tributari i de litigis fiscals.

Òrgan responsable de la tramitació
Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals (EA0023025)

Informació general del procediment/servei

Forma d'iniciació
  • Interesado
Destinatari interessat
  • Ciutadà
  • Empresa
  • Administració
Requisitos del solicitante
Tota persona física o jurídica els drets de la qual o interessos legítims es vegin menyscabats o afectats per decisions subjectes a reclamació.
Documentació
  • Document que acrediti la representació del compareixent, excepte si figura unit a les actuacions d'un altre recurs pendent davant el mateix òrgan; en aquest cas, es pot sol·licitar que s'expedeixi certificat per unir-lo al procediment.
  • Còpia o trasllat de l'acte exprés que es recorri, o indicació de l'expedient que li hagi pertocat o del butlletí oficial o perfil del contractant en què s'hagi publicat.
  • Document o documents en què fonamenti el seu dret.
Termini de resolució

15 Dia/Dies hàbil/s

Más información sobre plazos
Una vegada rebudes les al·legacions dels interessats, o transcorregut el termini assenyalat per a la seva formulació, i el de la prova, si escau, l'òrgan competent haurà de resoldre la reclamació dins dels cinc dies hàbils següents, notificant-se a continuació la resolució a tots els interessats.
Efecte silenci interessat
Negatiu
Òrgans de resolució
  • Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals
Fi via
Si
Recursos
  • Dacord amb el que disposen els articles 46.1, 10.1 k) i 11.1 f) de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, recurs contenciosadministratiu en el termini de dos mesos .
Normativa Bàsica
Normativa que regula la tramitació electrònica
  • Orden HAP/548/2013, de 2 de abril, por la que se crean y regulan sedes electrónicas en el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.
Normativa que aprova la inclusió del procediment o servei en el registre
Lloc presentació
  • Als llocs previstos a l'article 51 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
Fases del procediment
  • Es regeixen pel que disposen els articles 50 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
URL tramitació electrònica
Página de tramitación electrónicaS’obre en una finestra nova
Formularis
Requisitos identificación personas físicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Requisitos identificación personas jurídicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Sistema/es d'identificació
  • DNI electrònic
  • Certificat electrònic
Integrado en Clave
Practica notificaciones
  • Mitjançant una adreça electrònica habilitada
Sujeto a tasas
No
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica

Bàners destacats

Enllaços a informació destacada del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública

Seu Electrónica (S’obre en una finestra nova)Banc de dades economico financeres (S’obre en una finestra nova)Govern ObertParticipació pública en projectes normatiusLogotip del Portal de la Transparència (S’obre en una finestra nova)