Suxestións, queixas, denuncias e información aos cidadáns
Materia
Recursos e reclamacións
Código SIA
991560
Descrición
Posibilitar que os cidadáns lles formulen peticións ás administracións públicas
Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Secretaría Xeral Técnica (E04935203)
Información xeral do procedemento/servizo
Forma de iniciación
Interesado
Destinatario interesado
Cidadán
Empresa
Documentación
Toda a que considere oportuna para fundar a súa petición.
Prazo de resolución
3 Mes/es
Efecto silencio interesado
Negativo
Órganos de resolución
* Aquel ao que se dirixa a petición.
Fin vía
Si
Recursos
Recurso contencioso-administrativo, procedemento para a protección dos dereitos fundamentais da persoa. Ante o órgano xurisdiccional competente. Prazo dez días.
Normativa Básica
Artículo 29 de la Constitución Española.
Ley Orgánica 4/2001 de 12 de noviembre, reguladora del derecho de petición (BOE nº 272 de 13 de noviembre)
Normativa que regula a tramitación electrónica
Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos. Fecha BOE: 23/6/2007. BOE nº 150.
Calquera dos rexistros aos que se refire o artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
Fases do procedemento
Conforme aos artigos 6 a 11 da Lei orgánica 4/2001, do 12 de novembro, reguladora do dereito de petición.