Suxestións, queixas, denuncias e información aos cidadáns
Materia
Recursos e reclamacións
Código SIA
991560
Descrición
Posibilitar que os cidadáns lles formulen peticións ás administracións públicas
Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Secretaría Xeral Técnica (E04935203)
Información xeral do procedemento/servizo
Forma de iniciación
Interesado
Destinatario interesado
Cidadán
Empresa
Documentación
Toda a que considere oportuna para fundar a súa petición.
Prazo de resolución
3 Mes/es
Efecto silencio interesado
Negativo
Órganos de resolución
* Aquel ao que se dirixa a petición.
Fin vía
Si
Recursos
Recurso contencioso-administrativo, procedemento para a protección dos dereitos fundamentais da persoa. Ante o órgano xurisdiccional competente. Prazo dez días.
Normativa Básica
Artículo 29 de la Constitución Española.
Ley Orgánica 4/2001 de 12 de noviembre, reguladora del derecho de petición (BOE nº 272 de 13 de noviembre)
Normativa que regula a tramitación electrónica
Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos. Fecha BOE: 23/6/2007. BOE nº 150.
Normativa que aproba a inclusión do procedemento ou servizo no rexistro
Orden HAP/547/2013, de 2 de abril, por la que se crea y se regula el Registro Electrónico del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas. Fecha BOE: 8/4/2013. BOE nº 84
Resolución de 21 de diciembre de 2015, de la Subsecretaría, por la que se aprueba la relación de documentos electrónicos normalizados del ámbito de competencia del registro electrónico del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas. Fecha BOE 23/12/2015. BOE nº 306.
Lugar Presentación
Calquera dos rexistros aos que se refire o artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
Fases do procedemento
Conforme aos artigos 6 a 11 da Lei orgánica 4/2001, do 12 de novembro, reguladora do dereito de petición.