Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Rexistro das sucesións e representacións legais de menores e incapacitados

Tipo de procedemento ou servizo
Rexistros e censos
Materia
Impostos
Código SIA
2249758
Descrición

Rexistro e xestión da sucesión, nos termos referidos nos artigos 39 e 40 da Lei 58/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria, das persoas físicas falecidas e das persoas xurídicas ou entidades carentes de personalidade xurídica ás que se refire o artigo 35.4 da Lei 58/2003, do 17 de decembro, xeral Tributaria, extinguidas. Tamén resulta de aplicación ao rexistro e xestión da representación legal daquelas persoas que carezan de capacidade de obrar conforme a dereito.

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Axencia Estatal de Administración Tributaria (EA0028512)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
  • Oficio
Destinatario interesado
  • Cidadán
  • Empresa
Destinatario oficio
  • Cidadán
  • Empresa
Documentación
  • Os que segundo a normativa civil acrediten o falecemento e sucesión da persoa física ou que acrediten a representación legal da persoa carente de capacidade de obrar.
  • Os que segundo a normativa civil ou mercantil, acrediten a extinción e sucesión da persoa xurídica ou entidade carente de personalidade xurídica a que se refire o artigo 35.4 da Lei xeral tributaria.
  • En particular, no caso de sucesión de persoas xurídicas ou entidades carentes de personalidade xurídica, deberá acreditarse a cancelación rexistral da persoa xurídica ou entidade carente de personalidade xurídica extinguida, en todos aqueles casos de inscrición obrigatoria.
Prazo de resolución

Non ten

Efecto silencio interesado
Non ten
Efecto silencio oficio
Non ten
Órganos de resolución
  • Axencia Estatal de Administración Tributaria
Recursos
  • Non ten
Normativa Básica
Lugar Presentación
  • Telemática. Sede electrónica da Axencia Tributaria
Fases do procedemento
  • Inicio: se non procede a alta de oficio, os sucesores ou representantes legais achegarán os documentos civís ou mercantís, xa sexa de forma telemática ou presencial, que acrediten o falecemento, sucesión, extinción ou representación legal, segundo proceda.
  • Tramitación: O funcionario encargado da tramitación comprobará o contido dos documentos. Se advirte defectos ou omisións comunicarao ao interesado para que os emende nun prazo de 10 días.
  • Finalización: alta se procede.
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Postal
  • Electrónica por comparecencia na Sede
  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Acceso á Sede Electrónica Central. Abre nova xanela Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Acceso aos  compromisos de Goberno Aberto Acceso ao Portal da Transparencia. Abre nova xanela Acceso á Participación Publica en Proxectos Normativos