Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Autorización. Acordos de valoración previa de gastos correspondentes a proxectos de investigación científica e innovación tecnolóxica.

Tipo de procedemento ou servizo
Tributaria
Materia
Impostos
Código SIA
997821
Descrición

Valoración pola inspección dos gastos correspondentes a actividades de investigación científica e innovación tecnolóxica que se vaian considerar susceptibles de gozar da dedución a que se refire o artigo 35 da Lei do imposto. A Administración Tributaria deberá aplicar a valoración dos gastos que resulte da resolución durante o seu prazo de vixencia, sempre que non se modifique a lexislación ou varíen significativamente as circunstancias económicas que fundaron a devandita valoración. O acordo deberá indicar o prazo de vixencia da valoración que non poderá ser superior a 3 anos.

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Axencia Estatal de Administración Tributaria (EA0028512)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
Destinatario interesado
  • Cidadán
  • Empresa
Requisitos dos solicitante
Deberá presentar la solicitud acompañada de los documentos que considere necesarios. Posteriormente, durante la tramitación del procedimiento deberá aportar los informes, datos o justificantes que se le puedan solicitar, así como toda la documentación que estime pertinente. Los datos, informes o antecedentes obtenidos por la Administración tributaria en el desempeño de sus funciones tienen carácter reservado y sólo podrán ser utilizados para la efectiva aplicación de los tributos o recursos cuya gestión tenga encomendada y para la imposición de las sanciones que procedan, sin que puedan ser cedidos o comunicados a terceros, salvo en los supuestos establecidos en el artículo 95 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria. Más información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentación
  • Solicitude do interesado.
Prazo de resolución

6 Mes/es

Máis información de prazo
Los períodos de interrupción justificada que se especifiquen reglamentariamente, las dilaciones en el procedimiento por causa no imputable a la Administración Tributaria, y los períodos de suspensión del plazo que se produzcan conforme a lo previsto legalmente no se incluirán en el cómputo del plazo de resolución.
Efecto silencio interesado
Positivo
Órganos de resolución
  • Axencia Estatal de Administración Tributaria
Fin vía
Si
Recursos
  • A resolución que se dicte non será recorrible, sen prexuízo dos recursos e reclamacións que podan interpoñerse contra os actos de liquidación que se efectúen como consecuencia da aplicación dos valores establecidos na resolución.
Normativa Básica
Normativa que regula a tramitación electrónica
  • Real Decreto 634/2015, de 10 de julio, por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre Sociedades. Artículo 38 (BOE 11-julio-2015)
Lugar Presentación
  • Telemática.
Fases do procedemento
  • Inicio: Solicitude presentada por interesado.
  • Tramitación: Por equipos ou unidades de inspección, que poderán solicitar do suxeito pasivo cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes teñan relación coa solicitude. Tanto a Administración Tributaria coma o solicitante poderá solicitar ou achegar informes periciais que versen sobre o contido da proposta de valoración. Así mesmo, poderán propoñer a práctica das probas que consideren pertinentes por calquera dos medios admitidos en dereito.
  • Terminación: Deberá pronunciarse resolución motivada que poderá aprobar o plan proposto, desestimalo ou aprobar un plan alternativo formulado polo suxeito pasivo no curso do procedemento. Se a resolución é aprobatoria conterá a valoración realizada pola Administración Tributaria conforme as normas do imposto sobre sociedades, con indicación dos gastos e actividades concretas ás que se refire, así como o método de valoración utilizado con indicación dos seus elementos esenciais. Será competente para resolver o procedemento o departamento de Inspección Financeira e Tributaria.
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Requisitos identificación persoas físicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Requisitos identificación persoas xurídicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Postal
  • Electrónica por comparecencia na Sede
  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Acceso á Sede Electrónica Central. Abre nova xanela Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Acceso aos  compromisos de Goberno Aberto Acceso ao Portal da Transparencia. Abre nova xanela Acceso á Participación Publica en Proxectos Normativos