Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Autorizacións. Solicitude de Plans especiais de reinvestimento.

Tipo de procedemento ou servizo
Tributaria
Materia
Impostos
Código SIA
997867
Descrición

Valoración pola Inspección de plans especiais de reinvestimento que poñan de manifesto que, polas súas características técnicas, o investimento ou a súa entrada en funcionamento deba efectuarse necesariamente nun prazo superior ao previsto na alínea 6 do artigo 42 do xa derrogado Real decreto lexislativo 4/2004, do 5 de marzo, co obxecto de poder aplicar a dedución por reinvestimento de beneficios extraordinarios. Este prazo está comprendido entre o ano anterior á posta á disposición do elemento patrimonial transmitido e os tres anos posteriores.

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Axencia Estatal de Administración Tributaria (EA0028512)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
Destinatario interesado
  • Cidadán
  • Empresa
Requisitos dos solicitante
Deberá presentar la solicitud acompañada de los documentos que considere necesarios. Posteriormente, durante la tramitación del procedimiento deberá aportar los informes, datos o justificantes que se le puedan solicitar, así como toda la documentación que estime pertinente. Los datos, informes o antecedentes obtenidos por la Administración tributaria en el desempeño de sus funciones tienen carácter reservado y sólo podrán ser utilizados para la efectiva aplicación de los tributos o recursos cuya gestión tenga encomendada y para la imposición de las sanciones que procedan, sin que puedan ser cedidos o comunicados a terceros, salvo en los supuestos establecidos en el artículo 95 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria. Más información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentación
  • Solicitude presentada polo interesado.
Prazo de resolución

3 Mes/es

Máis información de prazo
La Agencia Tributaria dispone de un plazo de tres meses para la resolución contados desde la presentación de la solicitud. Los períodos de interrupción justificada que se especifiquen reglamentariamente, las dilaciones en el procedimiento por causa no imputable a la Administración Tributaria, y los períodos de suspensión del plazo que se produzcan conforme a lo previsto legalmente no se incluirán en el cómputo del plazo de resolución.
Efecto silencio interesado
Positivo
Órganos de resolución
  • Axencia Estatal de Administración Tributaria
Fin vía
No
Recursos
  • Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina da que provén o acto administrativo a recorrer, facendo constar que contra este non se interpuxo reclamación económico-administrativa.
  • Reclamación económico-administrativa: Prazo: Un mes dende o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender resolto o procedemento ou o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que pronunciase o acto reclamable
Normativa Básica
Normativa que regula a tramitación electrónica
Lugar Presentación
  • Telemática.
Fases do procedemento
  • Inicio: Solicitude presentada polo interesado.
  • Tramitación: Por Equipos ou Unidades de Inspección, que poderán solicitar do suxeito pasivo cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes sexan necesarios. O suxeito pasivo poderá presentar en calquera momento anterior ao trámite de audiencia as alegacións e achegar os documentos e xustificantes que considere pertinentes.
  • Terminación: Deberá ditarse unha resolución motivada que poderá aprobar o plan proposto, desestimalo ou aprobar un plan alternativo. Será competente para resolver o procedemento a Dependencia Rexional de Inspección correspondente ao domicilio fiscal do suxeito pasivo, ou a Delegación Central de Grandes Contribuíntes, tratándose de suxeitos pasivos adscritos a esta.
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Requisitos identificación persoas físicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Requisitos identificación persoas xurídicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Postal
  • Electrónica por comparecencia na Sede
  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Acceso á Sede Electrónica Central. Abre nova xanela Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Acceso aos  compromisos de Goberno Aberto Acceso ao Portal da Transparencia. Abre nova xanela Acceso á Participación Publica en Proxectos Normativos