Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Certificados. Expedición de certificados de ingresos realizados - Autoliquidacións

Tipo de procedemento ou servizo
Tributaria
Materia
Impostos
Código SIA
997932
Descrición

Procedemento polo que se expide un certificado dos ingresos realizados. Entenderase por certificado tributario o documento expedido pola Administración Tributaria que acredite feitos relativos á situación tributaria dun obrigado tributario.

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Axencia Estatal de Administración Tributaria (EA0028512)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
Destinatario interesado
  • Cidadán
  • Empresa
Documentación
  • Solicitude do certificado
Prazo de resolución

20 Día/s hábil/es

Efecto silencio interesado
Non ten
Órganos de resolución
  • Axencia Estatal de Administración Tributaria
Fin vía
No
Recursos
  • Contra o contido do certificado unicamente se admite escrito de desconformidade no prazo de 10 días polo que se solicite a modificación.
Normativa Básica
Normativa que regula a tramitación electrónica
Lugar Presentación
  • Telemática.
  • Oficinas da AEAT.
  • Oficinas de Correos.
  • Demais lugares considerados no artigo 16 da Lei 39/2015
Fases do procedemento
  • Inicio: Os certificados tributarios expediranse a instancia do obrigado tributario ao que o certificado se refira ou a petición dun órgano administrativo ou de calquera outra persoa ou entidade interesada que requira o certificado, sempre que a devandita petición esté prevista nunha lei ou conte co previo consentimento do obrigado tributario.
  • Tramitación: O órgano competente da Administración Tributaria deberá expedir o certificado no prazo de 20 días, agás que na normativa reguladora do certificado se fixase un prazo distinto. O certificado enviarase ao lugar sinalado para tal efecto na solicitude ou, no seu defecto, ao domicilio fiscal do obrigado tributario ou do seu representante. Agás que se estableza o contrario, a falta de emisión dun certificado en prazo non determinará que se entenda emitido con carácter positivo. Enténdese por certificacións positivas aquelas nas que consten cumpridas a totalidade das circunstancias, obrigas ou requisitos esixidos pola normativa reguladora do certificado, e negativas en caso contrario.
  • Terminación: Emisión do certificado. Unha vez emitido, o obrigado tributario poderá manifestar a súa desconformidade con calquera dos datos que formen parte do seu contido no prazo de 10 días, contados a partir do día seguinte ao da súa recepción, mediante un escrito no que solicite a modificación do certificado, dirixido ao órgano que o expedise, ao que se achegarán os elementos de proba que considere convenientes para acreditar a súa solicitude. Se o órgano que emitiu o certificado considerase incorrecto o certificado expedido, procederá á emisión dun novo no prazo de 10 días. Se non considerase procedente expedir un novo certificado comunicarao ao obrigado tributario con expresión dos motivos en que se fundamenta.
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Postal
  • Electrónica por comparecencia na Sede
  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Acceso á Sede Electrónica Central. Abre nova xanela Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Acceso aos  compromisos de Goberno Aberto Acceso ao Portal da Transparencia. Abre nova xanela Acceso á Participación Publica en Proxectos Normativos