Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Formalidades alfandegueiras: Apoderamento para a realización de trámites e actuacións en materia tributaria por Internet

Tipo de procedemento ou servizo
Tributaria
Materia
Impostos
Código SIA
998288
Descrición

Os obrigados tributarios con capacidade de obrar poden actuar por medio de representante co que se entenderán as sucesivas actuacións administrativas, agás que se faga manifestación expresa en contrario. No caso de actuacións levadas a cabo a través de Internet, para os efectos exclusivos da actuación electrónica ante a Axencia Tributaria e sen carácter de rexistro público, existe o rexistro electrónico de apoderamentos. Nel, faranse constar as representacións que os interesados outorguen a terceiros para actuar no seu nome de forma electrónica.

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Axencia Estatal de Administración Tributaria (EA0028512)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
Destinatario interesado
  • Cidadán
  • Empresa
Documentación
  • 1.- A elección do interesado:a) Formulario de apoderamento. b) Documento público ou documento privado con sinatura notarialmente lexitimada. c) Formulario dispoñible para tramitación electrónica.2. - Aceptación do apoderado.
Prazo de resolución

Non ten

Efecto silencio interesado
Non ten
Órganos de resolución
  • Axencia Estatal de Administración Tributaria
Fin vía
No
Normativa Básica
Normativa que regula a tramitación electrónica
Lugar Presentación
  • Telemática
  • Oficinas da AEAT
Fases do procedemento
  • Inicio: Presentación de solicitude de incorporación do apoderamento ao Rexistro para a realización de trámites e actuacións en materia tributaria por Internet. Pode realizarse mediante comparecencia, achegando un documento público ou privado con sinatura notarialmente lexitimada ou a través da páxina Web da Axencia Estatal de Administración Tributaria. É necesaria a mención dos trámites aos que se refire o apoderamento.
  • Tramitación: Comprobación do contido do apoderamento. En caso de que se advirtan defectos no outorgamento do poder comunicarase ao interesado para que, nun prazo de dez días, emende a falta ou achegue os documentos necesarios, con indicación de que, se así non o fixese, se procederá ao arquivo das actuacións, considerando que o interesado desiste da súa petición.
  • Finalización: Incorporación ao rexistro
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Postal
  • Electrónica por comparecencia na Sede
  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Acceso á Sede Electrónica Central. Abre nova xanela Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Acceso aos  compromisos de Goberno Aberto Acceso ao Portal da Transparencia. Abre nova xanela Acceso á Participación Publica en Proxectos Normativos