Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Reclamación en materia de contratación (Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro).

Tipo de procedemento ou servizo
Revisión de actos administrativos e recursos
Materia
Recursos e reclamacións
Código SIA
1161136
Descrición

Reclamación que pode presentarse nos supostos previstos no artigo 119 do Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro, de medidas urxentes polo que se incorporan ao ordenamento xurídico español diversas directivas da Unión Europea no ámbito da contratación pública en determinados sectores; de seguros privados; de plans e fondos de pensións; do ámbito tributario e de litixios fiscais.

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais (EA0023025)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
Destinatario interesado
  • Cidadán
  • Empresa
  • Administración
Requisitos dos solicitante
Toda persoa física ou xurídica cuxos dereitos ou intereses lexítimos véxanse menoscabados ou afectados por decisións suxeitas a reclamación.
Documentación
  • Documento que acredite a representación do comparecente, agás se figurase unido ás actuacións doutro recurso pendente ante o mesmo órgano, nese caso poderá solicitarse que se expida unha certificación para a súa unión ó procedemento. .
  • Copia ou traslado do acto expreso que se recorra, ou indicación do expediente en que recaese ou do boletín oficial ou perfil de contratante en que se publicou.
  • Documento ou documentos en que se basea o seu dereito.
Prazo de resolución

15 Día/s hábil/es

Máis información de prazo
Unha vez recibidas as alegacións dos interesados, ou transcorrido o prazo sinalado para a súa formulación, e o da proba, no seu caso, o órgano competente deberá resolver a reclamación dentro do cinco días hábiles seguintes, notificándose a seguir a resolución a todos os interesados.
Efecto silencio interesado
Negativo
Órganos de resolución
  • Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais
Fin vía
Si
Recursos
  • Recurso contencioso-administrativo, no prazo de dous meses, de conformidade co disposto nos artigos, 46.1, 10.1k) e 11.1 f) da Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdición contencioso administrativa.
Normativa Básica
Normativa que regula a tramitación electrónica
  • Orden HAP/548/2013, de 2 de abril, por la que se crean y regulan sedes electrónicas en el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.
Lugar Presentación
  • Nos lugares previstos no artigo 51 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.
Fases do procedemento
  • Réxense polo disposto nos artigos 50 e ss. da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Requisitos identificación persoas físicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Requisitos identificación persoas xurídicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Acceso á Sede Electrónica Central. Abre nova xanela Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Acceso aos  compromisos de Goberno Aberto Acceso ao Portal da Transparencia. Abre nova xanela Acceso á Participación Publica en Proxectos Normativos