Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimientos Administrativos

Datos xerais

Denominación

Tránsito: Empleo de declaración en aduana con menos requisitos de datos

Tipo de procedemento ou servizo
Aduaneiro
Materia
Aduanas
Código SIA
3015140
Descrición

Creación del formulario web en la aplicación gestora de decisiones aduaneras.

Órgano responsable da tramitación (DIR3)
Axencia Estatal de Administración Tributaria (EA0028512)

Información xeral do procedemento/servizo

Forma de iniciación
  • Interesado
Destinatario interesado
  • Empresa
Requisitos dos solicitante
Información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentación
  • Formulario electrónico de solicitud
Prazo de resolución

Segundo normativa aplicable

Máis información de prazo
Los períodos de resolución, las prórrogas aplicables y la suspensión del cómputo del plazo de resolución se regirán por lo previsto en el Reglamento (UE) 952/2013 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 9 de octubre de 2013, por el que se establece el código aduanero de la Unión y por su normativa de desarrollo [Reglamento Delegado (UE) 2015/2446 y Reglamento de Ejecución (UE) 2015/2447].
Efecto silencio interesado
Segundo normativa aplicable
Órganos de resolución
  • Agencia Estatal de Administración Tributaria
Fin vía
No Procede
Recursos
  • Reclamación Económico-administrativa: Plazo: Un mes desde el día siguiente al de la notificación del acto impugnado o a aquél en que se pueda entender resuelto el recurso de reposición previo. Se dirigirá al órgano administrativo que haya dictado el acto reclamable.
  • Reposición: Plazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante la oficina de la que proviene el acto administrativo a recurrir, haciendo constar que contra el mismo no se ha interpuesto reclamación económico-administrativa.
Normativa Básica
Normativa que regula a tramitación electrónica
Normativa que aproba a inclusión do procedemento ou servizo no rexistro
Lugar Presentación
  • Telemática
Fases do procedemento
  • Inicio: presentación de la solicitud
  • Tramitación: verificación de los requisitos exigidos para poder obtener la correspondiente autorización
  • Terminación: acuerdo del órgano competente concediendo o denegando la autorización solicitada
URL tramitación electrónica
Páxina de tramitación electrónicaAbre en nova ventá
Formularios
Requisitos identificación persoas físicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Requisitos identificación persoas xurídicas
Alto: DNI electrónico, outros certificados recoñecidos en soporte HW, coa certificación dunha entidade de certificación acreditada.
Sistema/s de identificación
  • DNI electrónico
  • Certificado electrónico
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Si
Practica notificacións
  • Electrónica por comparecencia na Sede
  • Electrónica por Dirección Electrónica Habilitada
Suxeito a taxas
Non
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica

Banners destacados

Enlaces a información importante do Ministerio de Facenda e Función Pública

Sede Electrónica (Abre en nova ventá)Banco de datos económico financeiros (Abre en nova ventá)Goberno AbertoLogotipo do Portal da Transparencia (Abre en nova ventá)Participación pública en proxectos normativos

Ministerio de Facenda e Función Pública