Deberá presentar la solicitud acompañada de los documentos que se establecen en la normativa relacionada. Posteriormente, durante la tramitación del procedimiento deberá aportar los informes, datos o justificantes que se le puedan solicitar, así como toda la documentación que estime pertinente.
Los datos, informes o antecedentes obtenidos por la Administración tributaria en el desempeño de sus funciones tienen carácter reservado y sólo podrán ser utilizados para la efectiva aplicación de los tributos o recursos cuya gestión tenga encomendada y para la imposición de las sanciones que procedan, sin que puedan ser cedidos o comunicados a terceros, salvo en los supuestos establecidos en el artículo 95 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria.
Más información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentación
Solicitude presentada por interesado.
Prazo de resolución
6 Mes/es
Máis información de prazo
Artículos 32 a 36 del Reglamento del Impuesto sobre Sociedades.
Efecto silencio interesado
Positivo
Órganos de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Fin vía
No
Recursos
Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina da que provén o acto administrativo a recorrer, facendo constar que contra este non se interpuxo reclamación económico-administrativa.
Reclamación económico-administrativa: Prazo: Un mes dende o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender resolto o procedemento ou o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que pronunciase o acto reclamable.
Real Decreto 634/2015, de 10 de julio, por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre Sociedades. Artículo 1 (BOE 11-julio-2015)
Lugar Presentación
Telemática.
Fases do procedemento
Inicio: Solicitude presentada por interesado.
Tramitación: Por equipos ou unidades de inspección, que poderán solicitar do suxeito pasivo cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes sexan necesarios. O suxeito pasivo poderá, en calquera momento anterior ao trámite de audiencia, presentar as alegacións e achegar os documentos e xustificación que estime pertinentes.
Terminación: Deberá pronunciarse resolución motivada que poderá aprobar o criterio de imputación temporal proposto, desestimalo ou aprobar un criterio alternativo formulado polo suxeito pasivo no curso do procedemento. Será competente para resolver o procedemento o Departamento de Inspección Financeira e Tributaria.