L'Arxiu Central és responsable de l'organització, control, conservació, accés i difusió del patrimoni documental del Departament, així com font d'informació, tant per a les Administracions Públiques com per al ciutadà.
Historia de l'Arxiu general del Ministeri
Serveis
- Per sol·licitar l'accés a l'Arxiu general del Ministeri és necessària la cita prèvia: archivo.general@hacienda.gob.es
- Serveis a les unitats i arxius d'oficina del Ministeri:
- Conservació i tractament arxivístic dels documents.
- Gestió de transferències de documents.
- Préstec administratiu d'expedients a les oficines productores.
- Tramitació d'eliminacions autoritzades de documents.
- Processos de valoració documental per elevar peticions de dictamen d'eliminació o conservació a la Comissió Superior Qualificadora de Documents Administratius.
- Assessorament en matèria d'Administració Electrònica relacionada amb document, expedient i arxiu-i.
-
Serveis al ciutadà:
- Informació sobre fons documentals.
- Cerca i consulta de documents.
- Reproducció de documents.
-
Serveis a través del portal del Ministeri i de la Seu Electrònica:
Contacte
- Horari y telèfon: 91 595 57 96; 91 595 60 08, de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:30 hores.
- Correu electrònic: archivo.general@hacienda.gob.es
- Adreça: c/ Alcalá, 9 - Planta Baja. 28071-Madrid
Qualitat i Compromís
Enllaços d'interès