El Reial decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s'estableix el marc general per a la millora de la qualitat a l'Administració pública, recull el marc regulador de les mesures que impulsen la millora de la qualitat dels serveis públics de l'Administració general de l'Estat. Mitjançant la
instrucció de 25 de juliol de 2007 referent a les actuacions de millora de la qualitat dels serveis públics en l'àmbit del Ministeri d'Economia i Hisenda (PDF aprox. 68,6 KB), es duu a terme la regulació dels compromisos de qualitat assumits per aquest departament, reflectits en mesures com ara l'elaboració de cartes de serveis, la regulació d'un sistema de queixes i suggeriments o els premis de qualitat.
Cartes de Serveis en vigor:
- Agència Tributaria
- Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre FNMT
- Direcció General del Cadastre
- Secretaria General Tècnica: Sotsdirecció General d'Informació, Documentació i Publicacions Subdirecció
- Arxiu Central
- Biblioteca Central
- Informació Administrativa
- Publicacions
- Classes Passives
- L'Institut d'Estudis Fiscals
- Parc Mòbil de l'Estat
- Comissionat per al Mercat de Tabacs
- Direcció General de Coordinació Financera amb les Comunitats Autònomes i amb les Entitats Locals (extinta Direcció General de Coordinació Financera amb les Entitats Locals)
- Direcció general de Governança Pública: Sotsdirecció General de Transparència i Atenció al Ciutadà. Portal de Transparència
- Institut Nacional d'Administració Pública
Cartes de Serveis Electrònics:
- Secretaria General Tècnica
Mesures de qualitat:
Informes de qualitat: