Ministeri d'Hisenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimients Administratius

Dades generals

Denominació

Gestió de contractes basats en acords marc i contractes específics de sistemes dinàmics d'adquisició de subministraments i serveis declarats de contractació centralitzada

Tipus de procediment/servei
Contractació pública
Matèria
Contractació
Codi SIA
991758
Descripció

Tramitación de contratos basados en acuerdos marco y contratos específicos de sistemas dinámicos de adquisición del sistema estatal de contratación centralizada

Òrgan responsable de la tramitació
Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació (E04962703)

Informació general del procediment/servei

Forma d'iniciació
  • Interesado
Destinatari interessat
  • Administració
Documentació
  • Escrit signat per l’apoderat de l’empresa en què sol·liciti la modificació dels productes o dels serveis, i fitxer, en suport informàtic, en què s’inclogui el contingut de la modificació. Aquest fitxer s’ha d’haver generat mitjançant una aplicació informà
Termini de resolució

Segons la normativa aplicable

Efecte silenci interessat
No té
Òrgans de resolució
  • Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació Quan el destinatari de la contractació sigui una administració, organisme o entitat adherida, serà el previst en les normes generals aplicables a les administracions, organismes o entitats en qüestió.
Fi via
No
Recursos
  • Cuando el valor estimado del contrato basado sea superior a 100.000 euros se pondrá interponer potestativamente recurso especial en materia de contratación en el registro del órgano de contratación o en el del Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuales, en el plazo de quince días hábiles desde la notificación de la resolución.
  • Cuando el valor estimado del contrato sea igual o inferior a 100.000 euros podrá interponerse recurso de reposición ante la Dirección General de Racionalización y Centralización de la Contratación, en el plazo de un mes desde la notificación de la resolución.
  • Recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia de Madrid, en el plazo de dos meses contados desde el día siguiente al de la notificación.
Normativa Bàsica
Normativa que regula la tramitació electrònica
  • Resolución de 16 de mayo de 2005, de la Dirección General del Patrimonio del Estado, por la que se aprueba la aplicación Conecta - Patrimonio
Lloc presentació
  • Telemáticamente a través de la aplicación AUNA.
Fases del procediment
  • Recepción de la propuesta de adjudicación, o modificación o resolución de contrato.
  • Validación
  • Resolución
URL tramitació electrònica
Página de tramitación electrónicaS’obre en una finestra nova
Formularis
Sistema/es d'identificació
  • DNI electrònic
  • Certificat electrònic
  • Usuari i contrasenya
Integrado en Clave
Practica notificaciones
  • Electrònica per Adreça Electrònica Habilitada única o DEHú
Sujeto a tasas
No
Más información del procedimiento
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica

Bàners destacats

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Accés a la Seu Electrònica Central. Obre nova finestra Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Accés als  compromisos de Govern Obert Accés al Portal  de la Transparència. Obre nova finestra Accés a la Participació Publica en Projectes Normatius