Ministeri d'Hisenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimients Administratius

Dades generals

Denominació

Autoritzacions. Acords de valoració prèvia de despeses corresponents a projectes de recerca científica i innovació tecnològica.

Tipus de procediment/servei
Tributària
Matèria
Imposts
Codi SIA
997821
Descripció

Valoració per part de la Inspecció de les despeses corresponents a activitats de recerca científica i innovació tecnològica que s'hagin de considerar susceptibles de gaudir de la deducció a què es refereix l'article 35 de la Llei de l'impost. L'Administració Tributària haurà d'aplicar la valoració de les despeses que resulti de la resolució durant el termini de vigència, sempre que no es modifiqui la legislació o variïn significativament les circumstàncies econòmiques que van fundar la valoració. L'acord haurà d'indicar el termini de vigència de la valoració, el qual no podrà ser superior a tres anys.

Òrgan responsable de la tramitació
Agència Estatal d'Administració Tributària (EA0028512)

Informació general del procediment/servei

Forma d'iniciació
  • Interesado
Destinatari interessat
  • Ciutadà
  • Empresa
Requisitos del solicitante
Deberá presentar la solicitud acompañada de los documentos que considere necesarios. Posteriormente, durante la tramitación del procedimiento deberá aportar los informes, datos o justificantes que se le puedan solicitar, así como toda la documentación que estime pertinente. Los datos, informes o antecedentes obtenidos por la Administración tributaria en el desempeño de sus funciones tienen carácter reservado y sólo podrán ser utilizados para la efectiva aplicación de los tributos o recursos cuya gestión tenga encomendada y para la imposición de las sanciones que procedan, sin que puedan ser cedidos o comunicados a terceros, salvo en los supuestos establecidos en el artículo 95 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria. Más información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentació
  • Sol·licitud de l'interessat.
Termini de resolució

6 Mes/mesos

Más información sobre plazos
Los períodos de interrupción justificada que se especifiquen reglamentariamente, las dilaciones en el procedimiento por causa no imputable a la Administración Tributaria, y los períodos de suspensión del plazo que se produzcan conforme a lo previsto legalmente no se incluirán en el cómputo del plazo de resolución.
Efecte silenci interessat
Positiu
Òrgans de resolució
  • Agència Estatal d'Administració Tributària
Fi via
Si
Recursos
  • La resolució que es dicti no es podrà recórrer, sens perjudici dels recursos i les reclamacions que es puguin interposar contra els actes de liquidació que s'efectuïn com a conseqüència de l'aplicació dels valors establerts en la resolució.
Normativa Bàsica
Normativa que regula la tramitació electrònica
  • Real Decreto 634/2015, de 10 de julio, por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre Sociedades. Artículo 38 (BOE 11-julio-2015)
Lloc presentació
  • Telemàtica.
  • Oficines de l'AEAT.
  • Oficines de Correos.
Fases del procediment
  • Inici: Sol·licitud presentada per interessat.
  • Tramitació: Per equips o unitats d'Inspecció, els quals podran sol·licitar al subjecte passiu totes les dades, informes, antecedents i justificants que tinguin relació amb la sol·licitud. Tant l'Administració Tributària com el sol·licitant podran sol·licitar o aportar informes pericials que versin sobre el contingut de la proposta de valoració. Així mateix, podran proposar la pràctica de les proves que considerin pertinents per qualsevol dels mitjans admesos en dret.
  • Finalització: S'haurà de dictar una resolució motivada, la qual podrà aprovar el pla proposat, desestimar-lo o aprovar un pla alternatiu formulat pel subjecte passiu en el curs del procediment. Si la resolució és aprovativa, inclourà la valoració feta per l'Administració Tributària, d'acord amb les normes de l'impost sobre societats, amb indicació de les despeses i activitats concretes a què es refereix, així com el mètode de valoració utilitzat, amb indicació dels elements essencials. Serà competent per resoldre el procediment el Departament d'Inspecció Financera i Tributària.
URL tramitació electrònica
Página de tramitación electrónicaS’obre en una finestra nova
Formularis
Requisitos identificación personas físicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Requisitos identificación personas jurídicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Sistema/es d'identificació
  • DNI electrònic
  • Certificat electrònic
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Practica notificaciones
  • Postal
  • Accedint a la Seu electrònica
  • Electrònica per Adreça Electrònica Habilitada única o DEHú
Sujeto a tasas
No
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica

Bàners destacats

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Accés a la Seu Electrònica Central. Obre nova finestra Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Accés als  compromisos de Govern Obert Accés al Portal  de la Transparència. Obre nova finestra Accés a la Participació Publica en Projectes Normatius