Ministeri d'Hisenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Procedimients Administratius

Dades generals

Denominació

Autoritzacions. Sol·licitud de plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals.

Tipus de procediment/servei
Tributària
Matèria
Imposts
Codi SIA
997861
Descripció

Valoració per part de la Inspecció de la deduïbilitat de les despeses corresponents a actuacions mediambientals. Els plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals aprovats podran ser modificats a sol·licitud del subjecte passiu i s'aplicaran normes similars a les vigents per a la seva aprovació. La sol·licitud s'haurà de presentar durant els tres darrers mesos del període impositiu en què hagi d'esdevenir efectiva la modificació.

Òrgan responsable de la tramitació
Agència Estatal d'Administració Tributària (EA0028512)

Informació general del procediment/servei

Forma d'iniciació
  • Interesado
Destinatari interessat
  • Ciutadà
  • Empresa
Requisitos del solicitante
Deberá presentar la solicitud acompañada de los documentos que considere necesarios. Posteriormente, durante la tramitación del procedimiento deberá aportar los informes, datos o justificantes que se le puedan solicitar, así como toda la documentación que estime pertinente. Los datos, informes o antecedentes obtenidos por la Administración tributaria en el desempeño de sus funciones tienen carácter reservado y sólo podrán ser utilizados para la efectiva aplicación de los tributos o recursos cuya gestión tenga encomendada y para la imposición de las sanciones que procedan, sin que puedan ser cedidos o comunicados a terceros, salvo en los supuestos establecidos en el artículo 95 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria. Más información sobre la protección de datos en la Agencia Tributaria en https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/condiciones-uso-sede-electronica/datos-personales.html
Documentació
  • Sol·licitud presentada per interessat.
Termini de resolució

3 Mes/mesos

Más información sobre plazos
La Agencia Tributaria dispone de un plazo de tres meses para la resolución contados desde la presentación de la solicitud. Los períodos de interrupción justificada que se especifiquen reglamentariamente, las dilaciones en el procedimiento por causa no imputable a la Administración Tributaria, y los períodos de suspensión del plazo que se produzcan conforme a lo previsto legalmente no se incluirán en el cómputo del plazo de resolución.
Efecte silenci interessat
Positiu
Òrgans de resolució
  • Agència Estatal d'Administració Tributària
Fi via
No
Recursos
  • Reposició: Termini: Un mes. Amb caràcter potestatiu, davant l'oficina de la qual prové l'acte administratiu contra el qual es vulgui recórrer, fent constar que contra aquest no s'ha interposat cap reclamació economicoadministrativa.
  • Reclamació economicoadministrativa: Termini: Un mes des del dia següent al de la notificació de l'acte impugnat o a aquell en què es pugui entendre resolt el procediment o el recurs de reposició previ. S'ha d'adreçar a l'òrgan administratiu que hagi dictat l'acte reclamable.
Normativa Bàsica
Normativa que regula la tramitació electrònica
  • Real Decreto 634/2015, de 10 de julio, por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre Sociedades. Artículo 10 (BOE 11-julio-2015)
Lloc presentació
  • Telemàtica
  • Oficines de l'AEAT.
  • Oficines de Correos.
  • Altres llocs previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015.
Fases del procediment
  • Inici: Sol·licitud presentada per l'interessat.
  • Tramitació: Per equips o unitats d'Inspecció, els quals podran sol·licitar al subjecte passiu totes les dades, informes, antecedents i justificants que es considerin pertinents. El subjecte passiu podrà presentar al·legacions en qualsevol moment anterior al tràmit d'audiència i aportar els documents i justificants que consideri pertinents.
  • Finalització: S'haurà de dictar una resolució motivada, la qual podrà aprovar el pla proposat, desestimar-lo o aprovar un pla alternatiu formulat pel subjecte passiu en el curs del procediment. Serà competent per resoldre el procediment l'òrgan de l'AEAT que correspongui, d'acord amb les seves normes d'estructura orgànica. En concret, l'inspector en cap de la Dependència Regional d'Inspecció corresponent al domicili fiscal del subjecte passiu o el titular de la Delegació Central de Grans Contribuents, respecte dels contribuents que hi estiguin adscrits.
URL tramitació electrònica
Página de tramitación electrónicaS’obre en una finestra nova
Formularis
Requisitos identificación personas físicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Requisitos identificación personas jurídicas
Alt: DNI electrònic, altres certificats reconeguts en suport HW, amb la certificació duna entitat acreditada
Sistema/es d'identificació
  • DNI electrònic
  • Certificat electrònic
  • Clave PIN
Integrado en Clave
Practica notificaciones
  • Postal
  • Accedint a la Seu electrònica
  • Electrònica per Adreça Electrònica Habilitada única o DEHú
Sujeto a tasas
No
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica

Bàners destacats

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Accés a la Seu Electrònica Central. Obre nova finestra Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Accés als  compromisos de Govern Obert Accés al Portal  de la Transparència. Obre nova finestra Accés a la Participació Publica en Projectes Normatius