Ministeri d'Hisenda i Funció PúblicaPORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA Y FUNCIÓN PÚBLICA

Buscador de Contenidos

Procedimients Administratius

Dades generals

Denominació

Altres sol·lictuds, escrits, comunicacions i documents genèrics

Tipus de procediment/servei
Tributària
Matèria
Cadastre
Codi SIA
998618
Descripció

Presentar davant el Cadastre qualsevol sol·licitud, escrit, comunicació o document que no pugui realitzar-se mitjançant algun dels procediments cadastrals específics

Òrgan responsable de la tramitació
Direcció General del Cadastre (E00127105)

Informació general del procediment/servei

Forma d'iniciació
  • Interesado
Destinatari interessat
  • Ciutadà
Termini de resolució

Segons la normativa aplicable

Efecte silenci interessat
No té
Òrgans de resolució
  • Les Gerències del Cadastre.
Fi via
No
Recursos
  • El que procedeixi segons el procediment al fet que va donar lloc la sol·licitud, escrit, comunicació o document presentat.
Normativa Bàsica
Normativa que regula la tramitació electrònica
Normativa que aprova la inclusió del procediment o servei en el registre
Lloc presentació
  • Seu electrònica de la Direcció General del Cadastre.
Fases del procediment
  • Registre de l'expedient. - Informes i/o requeriments, en cas necessari. - Audiència als interessats, en cas necessari. - Contestació i comunicació.
URL tramitació electrònica
Página de tramitación electrónicaS’obre en una finestra nova
Formularis
Sistema/es d'identificació
  • DNI electrònic
  • Certificat electrònic
Integrado en Clave
$Resources:labelNoProcede;
Practica notificaciones
  • Postal
Sujeto a tasas
No
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica

Cercador

Bàners destacats

Enllaços a informació destacada del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública

Seu Electrónica (S’obre en una finestra nova)Banc de dades economico financeres (S’obre en una finestra nova)Govern ObertLogotip del Portal de la Transparència (S’obre en una finestra nova)Participació pública en projectes normatius

Ministeri d'Hisenda i Funció Pública